söndag 23 april 2017

Bullet Journal

Det var länge sedan jag virkade eller stickade men jag har startat upp en bujo både för mig och för hundarna. Väldigt roligt att skapa sin egen kalender och göra varje vecka som man själv vill ha den. Att hålla på med min bujo för mig att slappna av jag tänker inte på nått annat än vad jag ska skapa i boken. Alla måsten och hängandet på FB är som bortblåst. Det är bara jag, boken och mina pennor. Någon mer än mig som känner samma sak som håller på med bujo eller Bullet Journal. Jag har shoppat tejp som jag använder i min bujo och speciella pennor som jag använder mig av. Jag har t.o.m sytt mig ett fodral i jeanstyg till min bujo. Så ja jag har nog pysslat lite när jag tänker efter.

Så vad har jag i min bujo. Jag har sidor som berättar vad jag har sett för filmer, vilka serier jag följer och vilka böcker jag läser och vilka böcker jag har lyssnat på som ljudbok. Skriver även upp resultat för mina hundar när jag har tävlat. Har även testat att göra vissa trackers men känner att det inte riktigt är jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar